Zoek een counsellor

Klik hier om een account aan te maken!Hieronder kunt u op zoek gaan naar een counsellor bij u in de buurt. Bent u zelf counsellor? Klik dan hier om u aan te melden.

Terug naar het overzicht

coachline-De Bilt

Hilde Jessurun

Bedrijfsnaam:
coachline-De Bilt
KvK nummer:
Adres:
39
3731 DL De Bilt
Regio:
Utrecht
 
Telefoon:
Fax:
Mobiel:
0624721424
Bereikbaar:
Werkdagen - overdag
Werkdagen - 's avonds
E-mail:
Website:
Contactpersoon:
Hilde Jessurun
Geslacht:
Vrouw
Beroep:
Coach, Loopbaanbegeleider, Trainer, Counsellor
Gespecialiseerd:
Communicatie vaardigheden, Conflicthantering- en bemiddeling Intervisie, Loopbaanbegeleiding, Persoonlijk leiderschap, Persoonlijke ontwikkeling, Re-integratie, Stressmanagement, Teamcoaching
Sector:
Bedrijfsleven, Overheid, Particulier
Uurtarief:
-
Beroepsorganisatie(s):
NOBCO,ABvC
Geregistreerd bij:
Gcoach
Aangesloten bij:
Opleiding 1:
HBO arbeids & organisatie Psychologie
Opleiding 2:
academie voor coaching en counseling
Opleiding 3:
levensfase gericht coachen

Omschrijving


Advies van anderen heeft geen zin als het niet bij je past!

Maar als je op zoek bent naar een coach heb je dat allang begrepen.

hallo, mijn naam is Hilde Jessurun.

Door je op andere manieren naar jouw vraagstuk te laten kijken, door vragen te stellen die weggeduwd zijn, door samen de zaken op een rijtje te zetten help ik je jouw eigen oplossingen te vinden en wat er anders  kan. Het stimuleren van zelf vertrouwen en uitgaan van wat iemand “in huis” heeft is hierbij belangrijk. Ik ga ervan uit dat je niet voor niets aan en traject begint en zal je dus zeker prikkelen om in beweging te komen.

 

Specialisatie.

Specialisatie tijdens mijn coaching studie was “zelfvertrouwen stimuleren”. Daarnaast heb ik een liefde voor werkgerelateerde vragen; verbeteren balans werk en gezin, omgaan met conflicten op de werkloer, omgaan met stress, motivatie problematiek, carrière keuzes, energieloos voelen, niet meer weten wat je wil, etc.  Dit sluit ook aan bij mijn opleiding arbeids en organisatie psychologie .

 

kernwoorden

contact, humor, meedenken, pragmatisch, prikkelen

 

opdrachtgevers

KNMI, TNO, Hogeschool domstad, Ernst & Young, particulieren

 


Werkwijze


Aanpak – werkwijze

De intake is natuurlijk belangrijk om de hulpvraag/ontwikkelingsvraag van cliënt duidelijk te krijgen, maar minstens zo belangrijk is het echt contact maken met cliënt (zodat deze zich gehoord en vertrouwd voelt). Daarnaast geeft de intake de cliënt de mogelijkheid om een indruk krijgen van hoe een traject met mij er uit kan zien. In het traject zelf zal ik scherp in de gaten houden of we nog steeds aan het doel werken ( of dat het doel bijgesteld moet worden).  Indien nodig breng ik structuur aan. Helderheid  en openheid in het proces voor zowel coach als cliënt vind ik een must. Aan de intake zijn geen kosten verbonden.

Afhankelijk van traject vraag ik cliënten soms om opdrachten te doen (dit gaat in overleg met cliënt). Modellen die ik gebruik variëren van kernkwadranten overzicht, cirkel van invloed, RET, focussen, oplossingsgericht coachen en rollenspel tot ademhalings oefeningen en gebruik van metaforen. Leidend daarbij is mijn intuïtie en gevoel voor wat nodig is en aansluit bij de cliënt.

 

Gemiddeld aantal sessies

3-8